Monday, July 23, 2012

Pink romantic rose

Here's my very first pink card :) I'm not a fan of the colour, but somehow it's been chasing me for a while. Luckily there's a PWC challenge which required something pink, romantic and it should contain roses. Other challenge was to make a card without using a pattern paper!

So here it is, pink, romantic card with 7 roses as a symbol of luck. I made them myself and sew them to the card. I must admit it was quite challenging, as they tend to untie easily.

It was also hard as it's been so cloudy and rainy that the natural light is really weak and we still don't have lamps in our apartment :-D

Kortti osallistuu P*askarteluhaasteeseen #148.



12 comments:

  1. Przepiękna ta karteczka!
    A tak szczerze powiedziawszy, to całkiem fajnie się tworzy ze "zwykłych" papierków, nie? Czy tylko ja tak mam? ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Zwykle" papierki tez sa piekne w swojej prostocie :) Dlatego tez spodobalo mi sie to wyzwanie :) Pozdrawiam!

      Delete
  2. So pretty!! No that I think of it, I've never made a pink card either! :D Turned out great though!! And the roses are amazing!

    ReplyDelete
  3. Piękana...bardzo mi się podoba;)podrawiam

    ReplyDelete
  4. Todella kaunis ja ihastuttavia nuo itsetekemäsi ruusut :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładna, szczególnie podoba mi się efekt 3D :)

    ReplyDelete
  6. Ja zawsze mam problem z kwiatkami :) bardzo rzadko ich używam... Twoje wyszły fantastycznie - zwłaszcza cieniowanie :) Podziwiam.

    ReplyDelete
  7. Mój komentarz znikł, a już go tutaj zostawiłam :(
    Niezmiernie podoba mi się ta kartka, bardzo inna od tych, które do tej pory u Ciebie widziałam. Cieszę się, że zrobiłaś krok naprzód i poszłaś w kierunku innego koloru. Ręcznie robione różyczki są wprost zachwycające :)

    ReplyDelete

01 09 10