Monday, August 20, 2012

Leporello

Have you ever before heard about leporello? Me neither :-) Luckily people are learning all the lives and here's a challenge of Scrapki.pl, asking to create a leporello. A leporello is an accordion-fold shape of, for example, paper.

I found this challenge a great opportunity to prepare a birthday present for my Mom. Her bithday is exactly today and luckily she got a gift on time :-) On the picture you can find our pictures when I was day, 10 years and 20 years old :-)

Leporello, o ktorym nie mialam wczesniej pojecia bylo swietna zabawa. Mimo, ze zdjec naszukalam sie co nie miara to jakos sie udalo. Na zdjeciu moja Mama i ja jak mialm dzien, dziesiec, i dwadziescia lat. Wszystko to z okazji jej dzisiejszych urodzin. Wszystkiego najlepszego Mamusiu :-)

W pracy pobawilam sie wykrojnikami i nowymi papierami ze scrapki.pl, ktore dotarly do mnie tu do Finlandii :-) Mimo, ze nie widac dokladnie na zdjeciu, wydrukowane zdjecia pokrylam distrain stain, dzieki ktorym zdjecia nie sa czarno-biale, a wygladaja jak przy efekcie sepii. Ciapnelam tu i tam, zeby je postarzyc. Poza tym uzylam niemal wszedzie mojego jedynego slonecznikowego glimmer mist. Musze zainwestowac w wieksza game kolorow :)

Po rozlozeniu...
 Zwiazene kokardka...
 Od tylu...
 Okladka...

 Niedaleko pada jablko od jabloni :-)


Bede wdzieczna za komentarze :)

I'll be glad if you left a comment :)

Kiitos kommenteista :)

8 comments:

  1. Ja oczywiście jak zawsze jestem zachwycona;) Oj chyba się jednak zgłoszę bo kilka "wycinanek":)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Łatwiej i szybciej dodawałoby się komentarze gdyby nie ta weryfikacja obrazkowa;( Może by ją tak usunąć?:)

    ReplyDelete
  3. Nawet nie wiedzialam, ze ja mam :D Pojde pogrzebac w ustawieniach :D

    ReplyDelete
  4. Very nice! Herkkä ja kaunis. XXX, Sari

    ReplyDelete
  5. Przy okazji najbliższych odwiedzin Twojej mamy zmacam na żywo ten cudny albumik :) Przecudna praca!

    ReplyDelete
  6. przepiękny i przeklimatyczny!

    ReplyDelete
  7. Cieszę się, że dobrze się bawiłaś - efekt świetny :)

    ReplyDelete

01 09 10