Tuesday, February 4, 2014

Steampunk bookmark

I visited today a scrapbooking store with a major focus on steampunk style and I ended up buying gear wheel stencils. I thought it would a good element for the manly-orientated gifts. And this is how I made a Valentine's bookmark for my engineer ;-)

Odwiedzilam dzisiaj sklep scrapbookowy, ktory specjalizowal sie w stylu steampunk (nie mam pojecia jak to jest po polsku...). No i kupilam zestaw szablonu z kolami zebatymi. Pomyslalam, ze to bedzie fajny element dla prac skierowany do facetow. I tak oto zrobilam walentynkowa zakladke dla mojego inzyniera ;-)
I let myself to add add a little female accent to it ;-)
Pozwolilam sobie dodac maly kobiecy elemencik ;-)
I'm sending my bookmark for PWC challenge - Valentine's gifts and Scrapki's challenge- "circles"
Wysylam zakladke na wyzwanie PWC- upominek walentynkowy i na Scrapki- "kola"

4 comments:

  1. fajny upominek dla faceta :))) - dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    ReplyDelete
  2. genialna! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    ReplyDelete
  3. lovely prodject! thank for playing along with scrapki-wyzwaniowo!

    ReplyDelete

01 09 10