Tuesday, February 11, 2014

Wedding planner

So here it is, the first step toward the wedding! ;-) I generally like planning and organizing events, so I thought it would good to collect all needed stuff in one notebook. I found the color scheme challenge (of Diabelski Mlyn) and beads challenge (of PWC) working perfectly together. I thought that if it was totally white, it'd get extremely dirty in the upcoming months/years.

No wiec tak, pierwszy krok w strone slubu! ;-) Ogolnie lubie planowac i organizowac przyjecia, wiec pomyslalam, ze dobrze by bylo pozbierac wszystko w jeden zeszyt. Swietnie do tego tematu podpasowalo mi wyzwanie kolorystyczne Diabelskiego Mlynu i wyzwanie koralikowe PWC. Pomyslalam, ze gdyby zeszyt byl calkowicie bialy, pobrudzilby sie strasznie przez nastepne miesiace/lata.

 The letters are called "Sweet Sunrise" (7 Dots Studio)
Literki z serii "Sweet Sunrise" (7 Dots Studio)
And here's color scheme of the Diabelski Mlyn's chalenge:

Comments are more than welcome :-)
Komentarze mile widziane :-)

4 comments:

  1. Świetny zeszyt i super pomysł ;) Żałuję że mój osobisty zeszyt do planowania tak nie wyglądał. Ale wtedy daleko mi było do scrapowania i tego typu rzeczy ;)

    ReplyDelete
  2. fajny pomysł na zeszyt :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :))

    ReplyDelete
  3. zgadzam sie z Kwiatem - fantastyczny pomysl na taki zeszyt przedslubny! szkoda ze ja juz po slubie jestem, bo na pewno bym sobie taki zrobila...a tak, moge zrobic zeszyt poslubny, ahahah :)) dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :)

    ReplyDelete
  4. Dzieki sliczne za komentarze :)

    ReplyDelete

01 09 10